שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

שקיות רב פעמיות - בלי לוותר על האיכות

אנו חיים בעידן שבו יש חשיבות גבוהה מאד לשמירה על איכות הסביבה ויש מודעת רבה לשימוש בפריטים או אביזרים יומיומיים שאפשר למחזר ולעשות בהם שימוש נוסף. אנשים רבים משתדלים שלא להשליך שקיות או פריטים שונים לאשפה על מנת שלא לזהם את הסביבה ובכלל זה את הקרקע, האוויר ומאגרי המים התת קרקעיים. אחד הסימנים המובהקים של המאבק הציבורי למען השמירה על איכות הסביבה הן שקיות רב פעמיות המחליפות את החד פעמיות, שמוצאות את מקומן בפח וגם פוגעות בסביבה שבה אנו חיים.

מהן שקיות שניתן לעשות בהן שימוש חוזר?

מדובר בשקיות שקל ונוח לשמור על ניקיונן והן חזקות כך שלאחר שימוש אחד אפשר וכדאי לשמור אותן ולהשתמש בהן שוב ושוב למשך שנים רבות. כעסק שמכבד את עצמו וחשוב לו, כמו האחרים, לשמור על הסביבה, יציע כיום שקיות שהן רב פעמיות במקום אלו, שזורקים לפח מיד בתום השימוש. היום ניתן להשיג שקיות שעשויות מנייר קשיח או קרטון, כמו גם תיקי בד במגוון גדלים או נפחי אחסון כך שהם מתאימים לכל צורך או שימוש.

שקיות מעוצבות

מכיוון שמדובר בשקיות שמשתמשים בהן שוב ושוב – אין הן חייבות להיות חלקות או משמימות. בדיוק בזכות השימוש החוזר אפשר וכדאי לעצב את השקיות בהתאמה מלאה לעסק או לבחור באלו שנראות יפות אבל גם פרקטיות עבור הלקוחות, שלהם הן מיועדות. יתרה מכך – זו גם הסיבה שארגונים שונים בוחרים בשקיות שכאלו וממתגים אותן – וכך משיגים גם את התרומה הסביבתית של מתן שקית רב פעמית לשימוש וגם את השיווק העצמי של הלוגו והסלוגן על גבי השקית. חשוב לדעת ששקיות אלו נחשבות לתיקים לכל דבר ואפשר לעשות בהן שימוש מגוון ומעניין.

 

רוצים להציע ללקוחות שלכם שקיות שהן רב פעמיות, במקום אלו החד פעמיות הפשוטות? רוצים לנצל את ההזדמנות ולמתג גם את העסק שלכם באופן קצת אחר? סטודיו-בג היא בדיוק מה שאתם מחפשים. החברה מתמחה בפיתוח, עיצוב וייצור שקיות ממותגות מכל מיני סוגים.

לפרטים נוספים: צור קשר