שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

חושבים על שקיות ממותגות לעסק שלכם? כדאי לכם.

לא רק כי מדובר במוצר הפרסום היעיל ביותר שיש לעומת החלופות (הוכחות בהמשך), אלא בעיקר משום ששקיות ממותגות עוזרות לבנות מותג חזק, וצרכן נאמן.

 

חשבו עליהן כשלט חוצות ריק ורב השפעה, שרק מחכה לספר את הסיפור הייחודי של המותג שלכם. לכם רק נותר להחליט איזה סיפור זה יהיה: בנאלי, זול ופשוט, או מושקע ומתוכנן היטב.

 

בעלי עסקים חכמים, אוהבים לחשוב על השקיות הממותגות שברשותם, כתמונת ראי המשקפת את העסק, ולכן הם משקיעים בתהליך העיצוב והיצור מחשבה רבה. ממש כמו כאן:

guide2

רוצים שקיות ממותגות עבור העסק שלכם? כדאי לכם.
לא יודעים מאיפה להתחיל? במדריך הבא תמצאו את כל מה שצריך לדעת, לפני שמקבלים החלטה.

לפני הכול: הנה 3 סיבות טובות מדוע כדאי לחשוב על שקיות ממותגות לעסק שלכם

סיבה מספר 1: אנשים אוהבים שקיות ממותגות

יש שקיות שנזרקות יחד עם האריזה של המוצר, ולא מושקעת בהן חשיבה אחת נוספת.
ויש שקיות שרוצים לעשות בהן שימוש שוב ושוב, משום שבאופן פשוט – ניתן לסמוך עליהן.

עם השנים, הפכו שקיות עם לוגו לכלי שיווקי, בשימוש המותגים היוקרתיים והמובילים בעולם.
זה שיצא איתן מהחנות, לא רק החזיק אמצעי לנשיאת המוצר, אלא סמל סטטוס וסימן היכר, כאילו אומר: "שים לב עולם, לפניך אדם עם טעם טוב וכמובן – כסף".

כשהן טובות, שקיות הופכות לחלק בלתי נפרד מקולקציית התיקים של הצרכן; הן חלק קבוע מהבגאז' במכונית והן נשלפות ללא בושה, גם אם הן מנוצלות לרכישה בחנות של המתחרה.

מה הופך שקיות למוצר שאנשים אוהבים לשמור?

> החומר מהן הן  עשויות נשאר חזק ועמיד גם בשימוש מסיבי
> ההדפסה מקורית ומעניינת 
> התכנון חכם, נוח ומותאם לצורך הספציפי של הצרכן
> המסר הכללי המועבר באמצעות השקית מתאים לסגנון החיים של המחזיק בה

סיבה מספר 2: שקיות ממותגות הן אמצעי השיווק המועדף על המותגים מובילים
(כבר קרוב ל-150 שנה)

גם אם נפוצות היום, שקיות ממותגות אינן אמצעי שיווקי חדש.

כבר בתחילת המאה הקודמת זיהה חנווני חכם בעיה רצינית, בקרב לקוחות מכולתו הקטנה: הם לא הצליחו לקחת הביתה יותר ממה שהיו יכולים לשאת בידיים.

מתוך רצון לעזור ללקוחותיו (וכמובן, גם כדי להגדיל את המכירות), פיתח החנווני ביחד עם אשתו שקית תפורה וחזקה, עם ידיות המאפשרות לשאת משאות כבדים (והרבה מהם) בנוחות רבה.

הוא קרא לה "שקית הקניות של דאובנר", והציע אותה ללקוחותיו ב – 5 סנט.
השקיות הראשונות נחטפו עד לצהרי אותו היום.

עם תחושה שעלה על משהו גדול, רץ דאובנר לרשום על שמו פטנט, והשאר – היסטוריה.
שקיות ממותגות הפכו לאמצעי נשיאת הקניות ההפופולרי ביותר בעולם על ידי הצרכנים, ולכן – גם לאמצעי שיווקי ומכירתי חשוב על ידי הסוחרים.

3. קמעונאים חושבים על שקיות ממותגות כאחד ממקדמי המכירה החשובים ביותר

אם עוד היינו זקוקים להוכחה נוספת, לכך שתיקים ושקיות ממותגות הם חלק בלתי נפרד ממותג חזק, מחקר שנערך בשנת 2016 על ידי המכון לפרסום (Advertising Specialty Institute)  מחזק את התובנה הידועה, לפיה מוצרי קידום ופרסום טובים לעסקים: 
למעלה מ-50% מהאנשים בארה"ב מחזיקים בתיק ממותג, (עם סטייה קלה לטובת הנשים) וגם בישראל, אם תעשו סיבוב קצר ברחבי הבית שלכם, תגלו בו להפתעתכם תיקים ממותגים רבים משחשבתם.

מהמחקר עולה עוד, שמוצרי פרסום הם אמצעי המכירה בעל העלות-תועלת האפקטיבית ביותר ביחס להוצאות פרסום אחרות, ובנוסף, מעלה את הסבירות לקניה מ-55% (ללא מוצרי פרסום) ל-85% (עם מוצרי פרסום).

כיצד בוחרים את השקית הממותגת הנכונה לעסק שלך?

תהליך בחירת שקית ממותגת מדויקת לעסק ולצרכן, הינה תהליך בו מומלץ להשקיע תכנון ומחשבה.

ראשית, יש לשאול את השאלות הבאות:

1. מה מטרת התיק או השקית הממותגת?

נכון – כל שקית מיועדת לנשיאת דבר מה, אבל מהו אותו דבר?
האם השקית מיועדת לנשיאת משאות גדולים וכבדים? האם עליה לשמור את המוצרים בבידוד תרמי? או להגן על המוצר באופן מיוחד?

יש שקיות המיועדות לכנסים, ויש כאלו לאירועי ספורט; יש שקיות המשמשות לאריזת מוצרים עדינים ויש כאלו שבאופן פשוט – נועדו לעשות רושם.

מגוון השימושים והייעודים של תיקים ושקיות הוא אינסופי, ובהתאם – מתוכנן הגודל, החומר, התפרים, הסגרים ועוד ועוד.

2. איזה מסר תרצו להעביר באמצעות השקית הממותגת?

תיקים ושקיות עם לוגו אינם רק משקפים את המותג – אלא גם מגדירים את הלקוחות של המותג.

לא נגזים אם נאמר שלעיתים קרובות צרכנים נמשכו לרכישה של מוצר מסוים, או לחנות ספציפית, בגלל התיק. פשוט, משום שהוא אמצעי כיפי ומעניין העוזר להגדיר את זה הנושא אותו כספורטאי אדוק, כאחד המשקיע בעצמו (אם מדובר בתיק של מותג יוקרתי) או כזה, עם העדפות תזונה מיוחדות.

כיצד בוחרים את השקית הממותגת הנכונה לעסק שלך?

תהליך בחירת שקית ממותגת מדויקת לעסק ולצרכן, הינה תהליך בו מומלץ להשקיע תכנון ומחשבה.אם לומר בפשטות, המסר אותו מעביר התיק באמצעות הפונקציונאליות, המיתוג, העיצוב, החומר – משפיעים על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן, הרבה מעבר לתודעה. 

לכן, מותגים רבים מנצלים את שלט החוצות הנייד והיעיל, ויוצקים לו אופי מיוחד.

3. מאיזה חומר מיוצר התיק או השקית הממותגת?

כששאלנו את רוב הלקוחות שלנו מהם התיקים והשקיות הממותגות המועדפים עליהם, הבחירה התחלקה בין 3 סוגים עיקריים: שקיות אל בד, שקיות בריסטול ושקיות מבד.

שקיות אל בד

שקיות אל בד: אחת מהבחירות האהובות, בשל עמידותן הגבוהה. אפשר לעשות בהן שימוש שוב ושוב, והן יישארו כחדשות.

 שקיות אל בד מגיעות במגוון עצום של איכויות וצבעים לבחירה, הן קלות לנשיאה, באות בגדלים שונים ובטכניקות תפירה מיוחדות.

בשקיות אל בד עם למינציה ניתן להטביע על הבד מרקמים וטיבועים שונים, וליצור כלי שיווקי יעיל, ובשל עלותן – גם משתלם.

שקיות בריסטול

שקיות בריסטול, או שקיות קרטון, הופכות לאחת האפשרויות המבוקשות יותר. הן מגיעות במגוון עצום של גדלים,
מאפשרות הדפסת לוגו בכל גוון ובאיכויות הדפסה מעולות, שמספקות מוצר חזק, ייצוגי ועמיד לאורך זמן.

שקיות בד

אנחנו לא חושבים שיש שקיות יותר יוקרתיות, נעימות, חזקות או עמידות, כמו שקיות בד. ככה זה, כשנשארים הכי קרוב לטבע, זה מרגיש ונראה בהתאם.
שקיות בד ממותגות, הן לגמרי אמירה מיתוגית. גם אם עולות מעט יותר, מותג שבוחר בשקיות כותנה יזכה לאהדת הצרכן, ולתחושה כי המותג משקיע בו.
מהסיבה הזו, מותגים רבים בוחרים לשווק שקיות בד ממותגות כמוצר בתשלום, וזה בשונה משקיות ממותגות אחרות. והצרכנים – מצביעים ברגליים, רוכשים ומשמשים כפרסומת יוקרתית מהלכת.

 

אז הנה, אתם יודעים מדוע כדאי לכם לרכוש תיקים ממותגים או שקיות ממותגות עבור העסק, ואתם גם יודעים כיצד עושים את זה נכון. אנחנו מומחים בפיתוח, עיצוב ויצור מוצרים ממותגים שאנשים אוהבים לרכוש, ולקחת לכל מקום. אם תרצו לדעת עוד על תהליכי התכנון, העיצוב, הייצור וההפצה של שקיות StudioBag המיוחדות, אל תהססו ליצור קשר כאן, אם תרצו לדעת עוד על אמצעי השיווק הכי חזק אצלכם בארגז.

לפרטים נוספים: צור קשר