3 דרכים בהן שקיות ממותגות עוזרות למכור יותר

3 דרכים בהן שקיות ממותגות יכולות לעזור לכם למכור יותר

שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

נכון לימים אלה, נדמה שכל העסקים מרכזים מאמצים בזירה אחת – מכירות אונליין.

חנויות וירטואליות חדשות צצות בכל יום, ערוצי המכירה הופכים למהירים, קלים ונגישים יותר והלקוחות – מצביעים באצבעות.

עד לשנת 2021 כ-4.5 טריליון דולרים יושקעו במכירות אונליין, כאשר יותר ממחצית אוכלוסיית הגולשים תבצע רכישות באינטרנט.

אבל יש דבר שלא השתנה וגם לא ישתנה לעולם, וירטואליים ככל שנהיה. וזו, התחושה הפיזית, המאד פיזית, ברגע שאנחנו מקבלים את המוצר. ברגע שאנחנו מרגישים אותו בידיים.

אנחנו קוראים לזה "ריקודי שמחה קטנים בלב". הם קורים בחנות (ברכישה פיזית), או בסלון של הבית (ברכישה אונליין). Wish זיהו את החיוך שעולה על הפנים, את הציפייה וההתרגשות – ובנו על זה קמפיין פרסומי מדהים.

אבל רגע, יודעים מה הופך את כל החוויה הזו לאפילו יותר טובה?

האריזה. (או הרגע בו מסירים את האריזה, ליתר דיוק).

כן, עד כמה שזה ישמע מוזר, לאותן שניות בין קבלת המוצר (מהמוכר או השליח), יש חשיבות גדולה. ולכן, גם לשקיות ממותגות יש תפקיד משמעותי ביותר באסטרטגית המכירה של כל עסק.

איך שקיות ממותגות עוזרות לכם למכור יותר?

Ways-to-Increase-Sales (2)

1. שקיות ממותגות מחזקות את תהליך הקניה

איך שלא נסתכל על זה, תהליך רכישה של מוצר מבוסס על רגשות, לא על השכל. כן, נכון – השכל יתערב בתהליך כדי להצדיק את הרכישה, אולם מה שמניע את האדם לחשוב על מוצר מלכתחילה – זה הרגש. איך אומרים? אנשים קונים רגשות, לא מוצרים.

רוב הלקוחות יחשבו על מותג שמשקיע בפרטים הקטנים (כמו האריזה, למשל) – כמותג שמשקיע גם בלקוחות. ולכן, מוצר שיוגש ללקוח באריזה מושקעת יחזק את התחושה הפנימית של הלקוח, שהוא אכן לקח החלטה צרכנית נבונה וקיבל תמורה טובה למחיר.

2. שקיות ממותגות מצטלמות היטב

נדמה לפעמים שכל מה שאנשים עושים בימים אלו – זה להצטלם. ומה מצטלם טוב יותר, מאשר הרגע בו רכשתם מוצר חדש, ורצתם להשוויץ?

פייסבוק ובעיקר החברות הויזואליות אינסטגרם ופינטרסט מלאות בתמונות של מסעות שופינג, שלכם ושל אלו שאתם עוקבים אחריהם. הסלב'ס מתועדים מסביב לשעון עם תיקים ממותגים ושקיות מלאות בכל טוב המותגים המובילים בעולם. והעולם? חוגג, משתף ורץ להעתיק.

3. שקיות ממותגות הן כלי שיווקי מהלך

כן, זה מובן מאליו, וזה עובד. שקיות ממותגות, כמו יתר מוצרי הפרסום המיתוגים הם הכלי השיווק האפקטיבי ביותר בעולם.

זה לא אנחנו אמרנו, אלא BPMA – British Promotional Merchandise Association, שהינו הגוף הרשמי בבריטניה המאגד את הגופים העוסקים במוצרי פרסום. לפי מחקר עדכני שהוציא האיגוד, נמצא כי מוצרי פרסום מיצרים את החזר ההשקעה הגבוה ביותר ביחס לשיטות פרסום אחרות.


זה קורה, כתוצאה משילוב בין מחיר משתלם, טכניקות ייצור מתקדמות ומוצרים מרהיבים, עמידים מאד. שקיות ממותגות באיכות גבוהה, נשמרות כחדשות לאורך שנים, ויכולות לשמש את הצרכן לאורך כל היום, ברחוב, על חוף הים או בדרך לעבודה. בין אם על שקיות בד, אל בד או קרטון – האפשרויות לעיצוב הן אינסופיות, וכאשר המיתוג נעשה נכון, השקיות הן שלט פרסום חכם, שמפיץ את הבשורה, נון סטופ.

לפרטים נוספים: צור קשר

 

חושבים על שקיות ממותגות לעסק שלכם? כדאי לכם. לא רק כי מדובר במוצר הפרסום היעיל ביותר שיש.